Aktualności

2 czerwca 2017

Wyceniliśmy Bobby Burger Sp. z o.o.

Dokonaliśmy kolejnej wyceny z branży restauracyjnej – wyceniliśmy dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo Bobby Burger Sp. z o.o. Aktualnie do sieci należy 35 restauracji, jednak wciąż otwierane są nowe lokale oznaczone czarnym logotypem BB.  
30 maja 2017

Zakończyliśmy proces wyceny rosyjskiej spółki

Dokonaliśmy wyceny przedsiębiorstwa Zakład Produkcji Urządzeń Elektroenergetycznych „VECTOR” Sp. z o.o., z siedzibą w Rosji. Podstawową działalnością spółki VECTOR jest produkcja urządzeń elektrycznych oraz produkcja rozdzielnic i stacji transformatorowych średniego napięcia. Przedsiębiorstwo ma mocną pozycję dostawcy na rynku rosyjskim w zakresie dwuczłonowych rozdzielnic SN w izolacji powietrznej. Projekt wykonany na […]
11 kwietnia 2017

Braliśmy udział w konferencji Pulsu Biznesu z zakresu znaków towarowych

W dniach 3-4 kwietnia 2017 r. braliśmy czynny udział w konferencji organizowanej przez Puls Biznesu przy współudziale kancelarii Bird&Bird zatytułowanej „Znaki towarowe”. Jeden z naszych partnerów – dr Bartosz Góralski – prowadził w trakcie drugiego dnia konferencji warsztat z zakresu wycen znaków towarowych, który w szczególności poruszał kwestie związane z wymogami narzucanymi […]
11 kwietnia 2017

Wyceniliśmy markę „Chłopskie Jadło”

Możemy pochwalić się ukończeniem procesu wyceny marki „Chłopskie Jadło” przeprowadzonej na zlecenie Sfinks Polska S.A. – największej firmy restauracyjnej z sektora casual dining w Polsce.
5 kwietnia 2017

Oszacowaliśmy opłaty licencyjne na potrzeby przygotowania dokumentacji cen transferowych dla Grupy Azoty

Przeprowadziliśmy kompleksowe oszacowanie wysokości należnych licencjodawcy opłat licencyjnych na potrzeby sporządzenia dokumentacji cen transferowych dla Grupy Azoty S.A. Przygotowana przez nas metodologia szacowania rynkowej wysokości stopy opłat licencyjnych jest zgodna z normą ISO 10668:2010: “Wymogi dla szacowania wartości marek”, gdyż uwzględnia zarówno siłę znaku towarowego i odniesienie jej do rynkowego rozkładu opłat licencyjnych, jak […]
10 marca 2017

Wyceniliśmy przedsiębiorstwo z branży event marketingu

  Dokonaliśmy wyceny przedsiębiorstwa z branży event marketingu. Nazwa klienta jest objęta poufnością.